صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۸۵ - ۰۷:۲۷  ، 
کد خبر : ۳۸۱۶

بازهم رایزنی بی نتیجه


باردیگر نشست گروه 1 + 5 درباره مساله هسته ای ایران در پاریس بدون نتیجه نهایی پایان یافت و مقرر شد ادامه مذاکرات این گروه در نیویورک برگزار شود .
وزارت امور خارجه فرانسه در بیانیه ای کوتاه با بیان اینکه نتوانستیم برای تحریم ایران به توافق برسیم , اعلام کرد, در نشست گروه 1 + 5 دیپلمات های ارشد شش کشور انگلیس , امریکا , فرانسه , روسیه , چین و آلمان درباره پیش نویس قطعنامه ارائه شده سه کشور اروپایی بحث کردند و به پیشنهادهای اساسی درباره مجازات هایی که فعالیت های حساس هسته ای را در زمینه منع تکثیر نشانه رفته است دست یافتند اما همچنان برخی مسائل معلق مانده است که درباره آنها در روزهای آینده بحث خواهد شد.

وزارت امور خارجه فرانسه تصریح کرد, ما موافق بودیم درباره ضرورت پذیرش قطعنامه ای کارآمد به توافق برسیم اما اکنون به نتایج این روند نزدیک شدیم و گام های بعدی در نیویورک برداشته خواهد شد .

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات