سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۹:۳۳  ، 
کد خبر : ۳۸۹۱۷۳

پزشکیان: هرچه را که ویران کرده‌اند بهتر از قبل خواهیم ساخت

رئیس جمهور نوشت: با همراهی شما مردم نجیب ایران این شرایط را سپری خواهیم کرد و هرچه را که ویران کرده‌اند بهتر از قبل خواهیم ساخت.

مسعود پزشکیان رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‏با گذشت ۱۵ روز از جنگ تحمیلی ظالمانه علیرغم مشکلات حمل و نقل، ارتباطات و ... به لطف همکاران ما در دولت وقفه جدی در خدمت رسانی به مردم ایجاد نشده است.

پزشکیان تاکید کرد: با همراهی شما مردم نجیب ایران این شرایط را سپری خواهیم کرد و هرچه را که ویران کرده‌اند بهتر از قبل خواهیم ساخت.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات