صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۵ - ۲۲:۴۳  ، 
کد خبر : ۳۸۹۷۶۷

واکنش رئیس جمهور به حمله دشمن به انستیتو پاستور، بیمارستان‌ها و داروسازی

رئیس جمهور در ایکس نوشت: ‏حمله و آسیب به بیمارستان‌ها، شرکت‌های دارویی و انستیتو پاستور به عنوان مرکز پژوهش پزشکی در ایران چه پیامی دارد؟

 «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در ایکس نوشت: ‏حمله و آسیب به بیمارستان‌ها، شرکت‌های دارویی و انستیتو پاستور به عنوان مرکز پژوهش پزشکی در ایران چه پیامی دارد؟ به عنوان یک پزشک متخصص از سازمان بهداشت جهانی، صلیب سرخ، سازمان پزشکان بدون مرز و تمام پزشکان دنیا می‌خواهم در برابر این جنایت آشکار علیه بشریت واکنش نشان دهند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات