بین الملل >>  بین الملل >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۵ - ۰۹:۱۰  ، 
کد خبر : ۳۸۹۹۱۲

واکنش سازمان ملل به تهدیدات ترامپ علیه زیرساخت‌های ایران

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل به تهدیدات گستاخانه اخیر ترامپ علیه زیرساخت‌های ایران واکنش نشان داد.

به نقل از المعلومه، استفان دوجاریک سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در یک کنفرانس خبری طی روز گذشته تاکید کرد: ما در خصوص تهدیدات مطرح شده از سوی آمریکا مبنی بر هدف قرار دادن تأسیسات انرژی، پل ها و زیرساخت‌های ایران نگران هستیم.

وی اضافه کرد، چنین حملاتی نقض قوانین بین المللی به شمار می رود.

در همین راستا کارشناسان و حقوق دانان بین المللی نیز اعلام کردند که تجاوزات آمریکا علیه زیرساخت های ایران می تواند به عنوان جنایت جنگی تلقی شود.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات