بین الملل >>  بین الملل >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۵ - ۰۸:۵۱  ، 
کد خبر : ۳۹۰۱۴۷

وزیر خارجه پاکستان: امیدواریم آمریکا و ایران به آتش‌بس پایبند بمانند

وزیر خارجه پاکستان ابراز امیدوار کرد که طرف‌های آمریکایی و ایرانی به آتش‌بس پایبند بمانند.

 محمد اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان پس از پایان مذاکرات اسلام آباد گفت: امیدواریم که هر دو طرف آمریکایی و ایرانی به رعایت آتش‌بس ادامه دهند.

وی افزود: هیئت‌های آمریکایی و ایرانی چندین دور مذاکره برگزار کردند که امروز صبح به پایان رسید.

اسحاق دار اضافه کرد: ما به تلاش برای تسهیل آشتی بین طرف‌های آمریکایی و ایرانی ادامه خواهیم داد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات