بین الملل >>  سیاست خارجی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۵:۲۳  ، 
کد خبر : ۳۹۱۲۷۹

وزرای امور خارجه ایران و ازبکستان گفت‌وگو کردند

وزیران امور خارجه ایران و ازبکستان درباره روابط دوجانبه و منطقه‌ای تبادل نظر کردند.

«سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه کشورمان و «بختیار سعیدوف» وزیر امور خارجه ازبکستان، روز سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت، در تماس تلفنی ضمن بررسی موضوعات مرتبط با روابط دوجانبه، درباره آخرین تحولات منطقه‌ای و روندهای جاری دیپلماتیک نیز رایزنی و تبادل نظر کردند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات