صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۷:۱۵  ، 
کد خبر : ۳۹۱۸۸۱

پاسخ سپاه به تعرض آمریکا علیه بندرعباس با شلیک به مبدأ تجاوز

روابط‌عمومی سپاه اعلام کرد: به دنبال تعرض سحرگاه امروز ارتش متجاوز آمریکا به نقطه‌ای در حاشیه فرودگاه بندرعباس با پرتابه‌های هوایی، پایگاه هوایی آمریکایی به‌عنوان مبدأ تجاوز هدف قرار گرفت.

روابط‌عمومی سپاه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

بسم‌الله القاسم الجبارین

فمن اعتدی علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدی علیکم

به دنبال تعرض سحرگاه امروز ارتش متجاوز آمریکا به نقطه‌ای در حاشیه فرودگاه بندرعباس با پرتابه‌های هوایی، پایگاه هوایی آمریکایی مبدأ تجاوز، در ساعت ۴/۵۰ دقیقه هدف قرار گرفت.

این پاسخ یک اخطار جدی است تا دشمن بداند، تجاوز بدون پاسخ نخواهد ماند و در صورت تکرار، پاسخ ما قاطع‌تر خواهد بود.

مسئولیت عواقب آن با متجاوز است؛ و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم.

روابط‌عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات