نظامیان انگلیسی بی هدف به سمت مردم در استان قندهار تیراندازی کردند .
روزنامه انگلیسی گاردین روز شنبه (۱۸/۹/۸۵)بااعلام این خبر نوشت , براثر این تیراندازی دستکم 2 نفر کشته و 5 نفر زخمی شدند.
همچنین درحالی سخنگوی مرکزفرماندهی منطقه ای ناتو از پلیس نظامی انگلیس خواست تحقیقی دراین خصوص انجام دهد, سرهنگ اندی سخنگوی نیروهای انگلیسی در استان هلمند گفت: اقدام نظامیان این کشور در قندهار در چارچوب مقررات صورت گرفته است .