صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۸۵ - ۰۹:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۹۲۰

تیراندازی انگلیسی‌ها به مردم قندهار


نظامیان انگلیسی بی هدف به سمت مردم در استان قندهار تیراندازی کردند .

روزنامه انگلیسی گاردین روز شنبه (۱۸/۹/۸۵)بااعلا‌م این خبر نوشت , براثر این تیراندازی دستکم 2 نفر کشته و 5 نفر زخمی شدند.
همچنین درحالی سخنگوی مرکزفرماندهی منطقه ای ناتو از پلیس نظامی انگلیس خواست تحقیقی دراین خصوص انجام دهد, سرهنگ اندی سخنگوی نیروهای انگلیسی در استان هلمند گفت: اقدام نظامیان این کشور در قندهار در چارچوب مقررات صورت گرفته است .

 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات