صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۰:۲۱  ، 
کد خبر : ۳۹۲۴۱۶

دو کشتی متخلف مورد اصابت قرار گرفتند

نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: دو کشتی متخلف در تنگه هرمز مورد اصابت قرار گرفتند.

به گزارش سپاه نیوز، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: دو فروند کشتی متخلف که قصد عبور غیر قانونی از تنگه هرمز را داشتند، مورد اصابت قرار گرفتند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات