صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۰  ، 
کد خبر : ۴۰۲۸۵

آیت الله سیستانی:من برای آقای خامنه ای دعا می کنم

افتخار هر شخصیت خارجی چه آمریکا و انگلیس و ... است که یک دیدار کوتاه چند لحظه ای با آیت الله سیستانی داشته باشند و هر کدام از شخصیت های آمریکایی که تا به حال در خواست ملاقات کرده اند، اجازه ملاقات دریافت نکرده اند.

یکی از کارشناسان مسائل عراق بانقل خاطره ای در مورد آیت الله سیستانی و رفتار ایشان با اشغالگران گفت: افتخار هر شخصیت خارجی چه آمریکا و انگلیس و ... است که یک دیدار کوتاه چند لحظه ای با آیت الله سیستانی داشته باشند و هر کدام از شخصیت های آمریکایی که تا به حال در خواست ملاقات کرده اند، اجازه ملاقات دریافت نکرده اند. وی گفت: در دیداری که یکی از دوستان با آیت الله سیستانی داشتند، ایشان گفتند: سلام من را به برادران برسانید من زمان آقای خمینی هر شب برایشان دعا می کردم و امروز برای آقای خامنه ای هر شب دعا می کنم، شما سلام مرا به همه برادران برسانید.
وی افزود: یکی از ملاقات کنندگان در همین حال به آیت الله سیستانی گفت که آقا شما تشریف نمی آورید که حرم حضرت ثامن الحجج را زیارت نمایید ایشان فرمودند: من حرم مولایم علی(ع) که در کنارم است را نمی توانم زیارت کنم، من خودم اینجایم و دلم در مشهد است.
 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات