صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۸۵ - ۱۵:۳۸  ، 
کد خبر : ۴۱۹۰

نامه جامعه دانشگاهیان امیرکبیر به رئیس جمهور


جامعه دانشگاهیان صنعتی امیرکبیر با صدور نامه ای به رئیس جمهوری، رفتار وی در جمع منتقدان دولت نهم دردانشگاه امیرکبیر را کلاس درسی برای آموزش سعه صدر و متانت دانستند.
به گزارش خبرنگار کیهان، در نامه دانشگاهیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به احمدی نژاد آمده است: مراتب سپاس و تشکر خود را از حضور سبز و صمیمی شما اعلام می کنیم و از اینکه دعوت همکاران دانشگاهی و فرزندان دانشجوی خود را در این دانشگاه پذیرفتید و با حضور گرم در جمع اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه، برگ زرین دیگری از کتاب پرافتخار عدالت، مهرورزی و دانایی محوری در دولت کریمه جمهوری اسلامی ایران را ورق زده و در معرض دید جهانیان قرار دادید، مراتب امتنان خود را ابراز می داریم.
در ادامه این نامه آمده است: به عنوان همکاران دانشگاهی و فرزندان دانشجوی شما در سنگر علم و دانش، همچنان خواستار ارزش ها و سیاست های اصولگرایانه، عدالت محور و خدمت به محرومان آن دولت خدمتگزار هستیم.
در بخش دیگری از این نامه تاکید شده است: اقدامات، رفتارهای غوغاسالارانه و فضاسازی تعدادی انگشت شمار نمی تواند اندکی در اراده، عزم و توکل شما و فرزندانتان خللی ایجاد کند.
در بخش پایانی این نامه آمده است: همانطور که شما در سخنان خود اعلام کردید که همه را دوست دارید، متانت، سعه صدر و نستوهی جنابعالی در تداوم بیان سخن حق، کلاس درس دیگری بود که باید آن را همگان سرلوحه عمل و رفتار خویش قرار دهیم.
به گزارش کیهان این نامه به امضای هیئت رئیسه دانشگاه، بسیج دانشجویی، دفتر تحکیم وحدت، کانون اندیشه، بسیج اساتید، جامعه اسلامی اساتید دانشگاه امیرکبیر رسیده است.

 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات