جامعه دانشگاهیان صنعتی امیرکبیر با صدور نامه ای به رئیس جمهوری، رفتار وی در جمع منتقدان دولت نهم دردانشگاه امیرکبیر را کلاس درسی برای آموزش سعه صدر و متانت دانستند.
به گزارش خبرنگار کیهان، در نامه دانشگاهیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به احمدی نژاد آمده است: مراتب سپاس و تشکر خود را از حضور سبز و صمیمی شما اعلام می کنیم و از اینکه دعوت همکاران دانشگاهی و فرزندان دانشجوی خود را در این دانشگاه پذیرفتید و با حضور گرم در جمع اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه، برگ زرین دیگری از کتاب پرافتخار عدالت، مهرورزی و دانایی محوری در دولت کریمه جمهوری اسلامی ایران را ورق زده و در معرض دید جهانیان قرار دادید، مراتب امتنان خود را ابراز می داریم.
در ادامه این نامه آمده است: به عنوان همکاران دانشگاهی و فرزندان دانشجوی شما در سنگر علم و دانش، همچنان خواستار ارزش ها و سیاست های اصولگرایانه، عدالت محور و خدمت به محرومان آن دولت خدمتگزار هستیم.
در بخش دیگری از این نامه تاکید شده است: اقدامات، رفتارهای غوغاسالارانه و فضاسازی تعدادی انگشت شمار نمی تواند اندکی در اراده، عزم و توکل شما و فرزندانتان خللی ایجاد کند.
در بخش پایانی این نامه آمده است: همانطور که شما در سخنان خود اعلام کردید که همه را دوست دارید، متانت، سعه صدر و نستوهی جنابعالی در تداوم بیان سخن حق، کلاس درس دیگری بود که باید آن را همگان سرلوحه عمل و رفتار خویش قرار دهیم.
به گزارش کیهان این نامه به امضای هیئت رئیسه دانشگاه، بسیج دانشجویی، دفتر تحکیم وحدت، کانون اندیشه، بسیج اساتید، جامعه اسلامی اساتید دانشگاه امیرکبیر رسیده است.