دو شنبه بیستم آذر دانشگاه پلیتکنیک تهران شاهد حضور رئیس جمهور محمود احمدی نژاد در جمع دانشجویان و اعضای هیات علمی بود. همانگونه که از قبل قابل پیش بینی بود، عدهای از شکست خوردگان تلاش فراوانی کردند تا به هر شیوه ممکن در جریان مراسم اختلال ایجاد کنند. از جمله شعارهای هنجار شکنانه و خارج از نزاکت این عناصر عصبانی دادن نسبت "مزدور" به اکثریت دانشجویان صبور و مسلمان بود. اما واقعیت این است که این برچسب بیشتر از هر طیفی با طراحان و گویندگان و محرکین این عده از عناصر عصبانی مطابقت داشت. محرکین اصلی آشوب طلبانی که روز دوشنبه آمده بودند تا به هر قیمت ممکن فضا را به سمت اغتشاش و درگیری سوق دهند، اما هوشیاری دانشجویان مسلمان مانع تحقق هدف آنان شد، کسانی بودند که همین حالا بر سر سفره بیگانه نشسته و به خاطر فحاشی به نظام جمهوری اسلامی از آمریکاییها"مزد" میگیرند. نکته قابل توجه دیگر در رابطه با حوادث اخیر، پوشش خبری رسانههای وابسته به سازمان جاسوسی آمریکا و وزارت خارجه انگلیس است. آنها پایگاه اینترنتی سازمان ادوار دفتر تحکیم وحدت را منبع اصلی اطلاع رسانی خویش قرار داده بودند. و جالب توجه آنکه گردانندگان این پایگاه اینترنتی از میان همه گسترههای ممکن برای ثبت دامنه اینترنتی خود، گزینه (US)را برگزیدهاند و صادقانه باید اعتراف کرد که عنوان با مسمایی است. چرا که گردانندگان آن رسما آمریکایی بودن خود را اثبات کردند.