صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۸۵ - ۰۹:۴۱  ، 
کد خبر : ۴۳۰۴

همه علیه دلار


قدس:انتشار خبر تصمیم ایران برای تبدیل ذخایر ارزی از دلار به یورو مورد توجه رسانه های خارجی قرار گرفت. از جمله روزنامه اسپانیایی ال پائیس در گزارشی با عنوان «همگی علیه دلار» به تصمیم چند کشور عمده صادرکننده نفت برای جایگزینی یورو به جای دلار پرداخت.
ایران، امارات عربی متحده، ونزوئلا و اندونزی از کشورهایی هستند که در نظر دارند دست کم بخشی از ذخایر ارزی خود را به یورو تبدیل کنند، یا حتی در معاملات نفتی آینده به جای دلار یورو دریافت کنند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات