کیهان:چند تن از افرادی که رادیو فردا وابسته به سازمان سیا آنها را «فعالان حقوق بشر» خواند، در گفت وگو با این رادیو اجرای حکم 3 تن از متهمان بمب گذاری های اهواز را «ناعادلانه» و «مغایر با حقوق بشر» خواندند. پایگاه اینترنتی این رادیو روز گذشته به نقل از «عمادالدین باقی» نوشت: روند دادرسی عادلانه درباره این افراد مراعات نشده است. «عبدالکریم لاهیجی» نیز به این رادیو گفت روند محاکمه و دادرسی این افراد را نمی توان «محاکمه» و «رسیدگی» خواند. این افراد از اینکه تلاش هایشان برای رهایی بمب گذاران از مجازات به نتیجه نرسیده، ابراز تأسف کردند.