صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۸۵ - ۰۸:۵۱  ، 
کد خبر : ۴۳۷۲

تاسف برای تروریست ها


کیهان:چند تن از افرادی که رادیو فردا وابسته به سازمان سیا آنها را «فعالان حقوق بشر» خواند، در گفت وگو با این رادیو اجرای حکم 3 تن از متهمان بمب گذاری های اهواز را «ناعادلانه» و «مغایر با حقوق بشر» خواندند. پایگاه اینترنتی این رادیو روز گذشته به نقل از «عمادالدین باقی» نوشت: روند دادرسی عادلانه درباره این افراد مراعات نشده است. «عبدالکریم لاهیجی» نیز به این رادیو گفت روند محاکمه و دادرسی این افراد را نمی توان «محاکمه» و «رسیدگی» خواند. این افراد از اینکه تلاش هایشان برای رهایی بمب گذاران از مجازات به نتیجه نرسیده، ابراز تأسف کردند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات