صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۸۵ - ۱۱:۴۵  ، 
کد خبر : ۴۶۷۲

رژیم صهیونیستی ۴ میلیارد دلار سلاح به جهان صادر کرد


یک مقام وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم در سال ۲۰۰۶ میلادی٬ چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار انواع تجهیزات نظامی به کشورهای آسیایی و آمریکا صادر کرده است.

به گزارش اورشلیم پست٬ «یوسی بن حانان» معاون وزیر دفاع و رییس بخش صادرات امنیتی این وزارتخانه افزود: آمریکا و هند در سال ‪ ۲۰۰۶با خرید بیش از دو میلیارد دلار سلاح عمده‌ترین وارد کنندگان سلاح و تجهیزات نظامی از اسرائیل بودند.

وی اظهار داشت: حدود ‪ ۸۰درصد از تولیدات سلاح اسراییل به خارج صادر می‌شود.
بن حانان با بیان اینکه اسرائیل هرگز در زمینه فروش بالگرد و هواپیمای جنگی و تانک با آمریکا رقابت نمی‌کند٬ افزود: واردات نظامی آمریکا از اسراییل در سال ‪ ۲۰۰۶بیش از یک میلیارد دلار بوده است.

وی همچنین ادامه داد: هند نیز به میزان یک ملیارد و ۵۰۰ میلیون دلار وسایل جانبی تجهیزات نظامی خود را از اسرائیل خریداری کرده است.

مقامات دهلی نو در واکنش به سخنان بن حانان تا کنون هیچ گونه اظهار نظری نکرده‌اند.

 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات