صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۸۵ - ۰۹:۲۳  ، 
کد خبر : ۴۷۴۲

گر یه عضو دولت براى بچه هاى بیمار مسجد سلیمان


ایران: معاون رئیس جمهورى و رئیس سازمان محیط زیست که به همراه هیأت دولت به استان خوزستان سفر کرده بود، در بازدید چهار ساعته از قسمت هاى مختلف و مناطق خطرخیز مسجد سلیمان که در معرض انتشار گازهاى ترش قرار دارد، درحالى که بوى تند گاز از منازل منطقه «سى برنج» را استشمام مى کرد، براى بچه هاى بیمار این شهر که دچار آسم شده اند، گریه کرد. فاطمه واعظ جوادى در این خصوص گفته: زندگى در مناطق آلوده به نفت و گاز در این شهر بسیار سخت است و این یک فاجعه است که براى بیش از ۵ هزار خانوار شرایط زندگى به گونه اى شود که نتوانند مانند مردم دیگر شهرها زندگى کنند. وى افزوده: در سال ۷۲ هیأت دولت مصوب کرد مناطق آلوده مسجد سلیمان خریدارى و به جاى آن در مناطق امن این شهر منازل مسکونى جدید ساخته شود که متأسفانه تاکنون وزارت مسکن به علت نبود طرح جامع در این شهر مصوبه هیأت دولت را عملى نکرده است.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات