صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۸۵ - ۱۱:۲۰  ، 
کد خبر : ۴۹۵۵

سیاه نمایى برخى رسانه ها علیه دولت



محمود عباس زاده مشکینى گفت: برخى رسانه ها رویکردى خصمانه را در قبال دولت نهم در پیش گرفته و با حاشیه نگارى و سیاه نمایى آب به آسیاب دشمنان مى ریزند. به گزارش فارس، عضو ستاد «رایحه خوش خدمت» افزود: در سفر گذشته مقام معظم رهبرى به استان سمنان، معظم له با انتقاد از رفتار مخرب برخى رسانه ها فرمودند برخى از مطبوعات درقبال دولت بى انصافى مى کنند و صراحتاً رسانه هاى کشور را به انعکاس واقعیات گوشزد کردند و همچنین در سفر اخیر رئیس جمهور به استان خوزستان نیز ایشان در پایان سفر از خبرنگاران درخواست کردند با انعکاس واقعیت ها و عملکرد دولت به مردم این وظیفه مهم را انجام دهند، اما با وجود آن ما شاهد هستیم که موج تخریب علیه دولت و وارونه جلوه دادن دستاوردهاى آن همچنان به پیش مى رود.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات