صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۸۵ - ۰۶:۵۶  ، 
کد خبر : ۵۱۴۴

ناتو عربستان را به همکاری دعوت کرد


ناتو از عربستان خواست، معاهده همکاری با پیمان آتلانتیک شمالی را مورد بررسی قرار دهد.
به گزارش خبرگزاری ها از ریاض، «الساندرو مینونوریسو» معاون دبیرکل ناتو در حاشیه کنفرانس همکاری های ناتو و شورای همکاری خلیج فارس گفت: ناتو برای حضور عربستان در این پیمان ارزش زیادی قائل است.وی با اشاره به طرح اسلامبول که در نشست ناتو در این شهر در سال 2004 به تصویب رسید، اظهار داشت: پیش از حمله آمریکا به عراق 26 کشور خاورمیانه و شمال آفریقا خواستار روابط نزدیک با ناتو بودند. لذا طرح اسلامبول به تصویب رسید. اما پس از حمله به عراق، این طرح با استقبال سرد کشورهای منطقه مواجه شد. مقامات ریاض گفته اند این پیشنهاد ناتو را مورد بررسی قرار خواهند داد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات