صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۰:۵۲  ، 
کد خبر : ۵۲۴۰

حیدرى:مردم باما تماس گرفتند و استقبال کردند


حیدرى گوینده و مجرى گفت و گوى ویژه خبرى شبکه ۲ سیما نیز درباره مصاحبه با رئیس جمهورى اظهار داشت: این گفت و گوى مستقیم، بسیار خوب وصمیمانه برگزار شد و مصاحبه با دکتر احمدى نژاد در این سطح و شفافیت تاکنون سابقه نداشته است. حیدرى گفت: آمادگى رئیس جمهور براى پاسخگویى به سؤالات فوق العاده بود. وى ادامه داد: احمدى نژاد در موقع مصاحبه از لحاظ جسمى و روحى آمادگى بسیار خوبى داشت، مخصوصاً این که این مصاحبه در ساعات آخر شب انجام مى شد، اما رئیس جمهور، سرحال و با ذهنى منظم به سؤالات ما پاسخ هاى بسیار خوب و منظمى داد.نظم پاسخ هاى ایشان شاید به این دلیل باشد که ریاضى خوانده اند. مجرى گفت و گوى ویژه خبرى افزود: مردم از این گفت و گو بسیار استقبال کردند و اکثر افرادى که پس از پایان برنامه با من تماس گرفتند، اظهار رضایت کردند و خواستار آن بودند که چنین گفت و گویى در مسائل مختلف حتى در حوزه فرهنگ، مسائل اجتماعى و ورزش نیز تکرار شود.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات