صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۱:۰۱  ، 
کد خبر : ۵۲۴۴

تحلیلگر آمریکایی: نباید بگذاریم ایران هسته ای شود


یک تحلیلگر برجسته آمریکایی با متهم کردن ایران به دنبال کردن برنامه هسته ای نظامی ادعا کرد: هم اکنون کشورهای عربی نیز در این خصوص که برای ممانعت ایران از دستیابی یا به کارگیری تسلیحات هسته ای اقداماتی باید صورت گیرد با اسرائیل هم عقیده شده اند.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی مکس نیوز، دکتر رابرت ستلوف، مدیر عامل مؤسسه واشنگتن در امور سیاسی خاور نزدیک در کنفرانس «هرتزیلیا در اسرائیل» ادعا کرد که ملتهای عرب از آفریقای شمالی گرفته تا خلیج فارس از آنچه وی تهدید ایران خواند، ترسیده اند.
وی در این کنفرانس با تکرار اتهامات خود مدعی شد: آنها از ما خواهش کرده اند جلو ایران و نفوذ آن را در منطقه بگیریم و اجازه ندهیم ایران به تسلیحات هسته ای دست یابد، ما قدرتمندترین عامل در منطقه باقی می مانیم.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات