صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۸۷ - ۱۲:۲۵  ، 
کد خبر : ۵۴۲۲۵

سید حسن نصرا...، حریری را به حضور پذیرفت


 
بصیرت: در دیدار دبیرکل حزب ا... لبنان و رئیس جریان المستقبل که یکشنبه شب برگزار شد، دو طرف بر پایبندی به توافقات از جمله توافق طائف و دوحه تأکید کرده و ادامه گفتگوها در فضایی آرام را خواستار شدند.
به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری المنار لبنان، دیدار میان سید حسن نصرا... دبیرکل حزب ا... لبنان و سعد الحریری رئیس جریان المستقبل، با حضور حاج حسین الخلیل، معاون سیاسی نصرا... و نادر الحریری رئیس دفتر سعدالحریری و مصطفی ناصر برگزار شد.
بر اساس این گزارش در این دیدار که در فضایی بسیار مثبت برگزار شد، تحولات اخیر لبنان و منطقه مورد بررسی قرار گرفت، همچنین مرحله گذشته از روابط تیره در لبنان نیز در فضایی باز و آکنده از صراحت لهجه مورد بررسی قرار گرفت تا بر این اساس پیامدهای این حوادث کنترل شود.
همچنین دو طرف در این دیدار بر وحدت ملی و صلح داخلی لبنان و ضرورت اتخاذ تمامی تدابیر برای جلوگیری از بحران و تشنج داخلی و تقویت گفتگو و همگرایی در کشور بدون در نظر گرفتن اختلافات سیاسی در میان گروهها تأکید کردند.علاوه بر این در این دیدار، دو طرف بر ضرورت تقویت اقدام دولتی و پایبندی به توافق طائف و اجرای بندهای توافق دوحه تأکید کرده و ادامه تماسهای دوجانبه و تقویت فضای گفتگوها و تصمیمهای میدانی و تبلیغاتی را در این زمینه خواستار شدند.
اطلاعات رسیده از این نشست حاکی است که این دیدار در فضایی بسیار مثبت برگزار شده است.
انتظار می رود بیانیه ای از این دیدار و جزئیات کامل آن منتشر شود.این دیدار در راستای آشتی ملی و برای پایان دادن اختلافات سیاسی برگزار شد.
 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات