بصیرت: در حالی که رسانه های غربی روز گذشته از قول برخی منابع اطلاعاتی اعلام کرده اند ایران در آزمایشگاه جابربن حیان وابسته به سازمان انرژی اتمی ایران در حال غنی سازی اورانیوم با غنای بالاست، یک منبع مطلع به کیهان گفت: «آژانس بین المللی انرژی اتمی در موقعیتی است که بتواند این ادعا را با قاطعیت رد کند».
این ادعا روز گذشته نخستین بار توسط خبرگزاری آسوشیتدپرس منتشر شد و به سرعت مورد استقبال سایر رسانه های غربی قرارگرفت.
منبع یاد شده به کیهان گفت: «آزمایشگاه جابربن حیان تحت اشراف و نظارت کامل آژانس است و آژانس در جریان تمامی جزئیات این فعالیت ها قرار دارد».