صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۳:۳۵  ، 
کد خبر : ۵۵۴۱

تشکر رئیس جمهور از دفتر مناطق محروم


رییس دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری، روز یکشنبه گزارش کاملی از فعالیت‌های این دفتر در مناطق محروم و روستاهای کشور را به جلسه هیات وزیران ارائه داد.

به گزارش دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری، در این جلسه که به ریاست محمود احمدی نژاد رئیس جمهور، تشکیل شد، "جلیل بشارتی" رییس دفتر مناطق محروم، درگزارشی، از افتتاح بیش از ۲۳۳۸طرح عمرانی - زیربنایی و تولیدی در دهه مبارک فجر امسال در مناطق محروم و روستاها خبر داد.

وی گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها بیش از ۳۹۳هزار خانوار روستایی کشور از نعمت آب سالم آشامیدنی و برق و گاز، راه مناسب ارتباطی، فضای متناسب آموزشی و سایر خدمات زیربنایی بهره‌مند می‌شوند.

در مجموع بیش از ۲میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال هزینه شده است که ۵۶۸ طرح مربوط به راه اندازی واحدهای تولیدی و اشتغال زا در زمینه‌های کشاورزی، صنعت و معدن است که موجب ایجاد ۲۳۰۵فرصت شغلی در روستاها و مناطق محروم شده است.

پس از این گزارش، رئیس جمهور از زحمات و فعالیتهای دفتر مناطق محروم و سایر دستگاههای دولتی، بویژه شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و برق منطقه‌ای استانها، ادارات کل راه و ترابری و نوسازی مدارس استانها تشکر و قدردانی کرد.

در جلسه  هیات وزیران همچنین جزییات لایحه "سازماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن" مطرح، بررسی و تصویب شد.

همچنین تعدادی از پیشنهادهای دستگاههای اجرایی به تصویب هیات وزیران رسید.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات