صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۸۷ - ۱۱:۵۷  ، 
کد خبر : ۵۹۳۹۴

دخیل بستن لابی منافقین به پنتاگون


سایت ایران دیدبان متعلق به جدا شدگان از گروهک نفاق نوشت :در حالی که مریم رجوی سعی می کند با گرفتن ژست قاطعیت و سردادن فریادهای بلندتربه هنگام شعار دادن در تجمعات گروه تروریستی مجاهدین اعلام دارد که حکومت ایران به آخرخط رسیده است و نای پذیرش هیچگونه مشوقی را ندارد،عملکرد شبانه روزی رهبری مجاهدین که به صورت کاملاً پنهانی پیش برده می شود،داد و فریادهای مجاهدین را رمزگشایی می کند.عملکردی که بر اساس آن می توان شعارهای مجاهدین را مطلقاً فرافکنی وضعیت وخامت بار این گروه دانست که صدای هرچه بلندتر و هشدارهای هرچه جدی تر رهبری مجاهدین پیرامون آن را می توان به فریادهای کسی که در حال سقوط از دره است تعبیر نمود.هم اکنون لابی مجاهدین در آمریکا به شدت درگیرتلاشی همه جانبه برای جلوگیری از واگذاری مراقبت از اردوگاه اشرف به دولت عراق است. محور تلاش لابی مجاهدین بر تصویر رویداد یک فاجعه بزرگ در صورت واگذاری مسئولیت به نیروهای عراقی است با تکیه بر این دعاوی که مجاهدین به دست نیروهای عراقی کشته و یا به ایران مسترد خواهند شد.
همچنین آنها برای جلب ترحم مقامات آمریکایی، اصرار می کنند که مجاهدین دست از روشهای خشونت آمیز و غیرمتمدنانه برداشته و حتی اگر هم بخواهند دیگر قادر به انجام اعمال تروریستی نیستند.ازسوی دیگر مجاهدین تلاش دارند تا به هر نحو ممکن افراد جدیدی را وارد اردوگاه اشرف کنند تا به وسیله افزایش نفرات، تشکیلات مافیایی که با پشتوانه صدام و آمریکا در طول 25 سال گذشته درعراق برپانموده است را حفظ کند.اگرچه دولت عراق نیزقصد دارد در یک پروسه محدودسازی ابتدا از دخالتهای آنان در امورداخلی عراق جلوگیری کند و سپس جابجایی آنان زیر نظر نهادهای بین المللی و فراهم آوردن شرایط انتخاب آزادانه را برای اعضای مستقردر اردوگاه اشرف فراهم آورد که این پروسه می تواند ماهها به طول بیانجامد،.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات