در مراسمى از خدمات و تلاش هاى آیت الله ابراهیم امینى رئیس سابق دبیرخانه مجلس خبرگان تقدیر شد و آیت الله محمد یزدى رسما به عنوان رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبرى کار خود را آغاز کرد. در این مراسم که صبح دیروز با حضور برخى اعضاى مجلس خبرگان رهبرى، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نمایندگان بیوت مراجع عظام از جمله حضرات آیات مشکینى، جوادى آملى، موسوى جزایرى، حائرى شیرازى، عمید زنجانى، صادق لاریجانى، طاهرى خرم آبادى،
درى نجف آبادى، شرعى، مرتضى مقتدایى، کعبى و حجج اسلام سید احمد خاتمى، حسینى بوشهرى و. . . برگزار شد، آیت الله محمد یزدى به عنوان رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبرى رسما فعالیت خود را شروع کرد و از زحمات ۲۲ ساله آیت الله ابراهیم امینى در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبرى قدردانى شد.