بصیرت: رئیس کمیته روابط خارجى پارلمان روسیه دیروز در حاشیه نشست امنیتى منامه گفته: ما نشانه هایى مى بینیم که تهران از مذاکره مستقیم با امریکا و دولت جدید آن استقبال مى کند و اگر چنین چیزى محقق شود، آنها (ایرانى ها) آماده همکارى خواهند بود.میخائیل مارگیلف افزوده: ولى هر سخنى از تعلیق غنى سازى (که شرط نخست ۱+5 است) و تن دادن ایران به قطعنامه شوراى امنیت را باید رها کرد. مارگیلف با بیان این که هدف روسیه وارد کردن ایران به مذاکره مستقیم با دولت امریکاست، تصریح کرده: مسکو هیچ سودى در تحریم کردن ایران نمى بیند.