صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۰:۴۸  ، 
کد خبر : ۶۷۲۸

آمریکا23 پایگاه نظامی در بغداد ایجاد کرده است


فرماندهی نیروهای چند ملیتی در عراق روز سه شنبه در بیانیه ای از ایجاد 23 پایگاه نظامی مشترک نیروهای آمریکایی و عراقی در سطح شهر بغداد خبر داد.
به گزارش ایرنا، این بیانیه به نقل از ژنرال «مارکس فوکس» سخنگوی ارتش آمریکا در بغداد افزود که این پایگاه ها برای اجرای طرح امنیت بغداد معروف به «اعمال قانون» ایجاد شده اند.این فرمانده آمریکایی گفت که در حال حاضر 85 هزار نفر نیروی نظامی عراقی و آمریکایی در طرح امنیت بغداد که از25بهمن ماه آغاز شده است مشارکت دارند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات