صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۸۷ - ۱۳:۱۹  ، 
کد خبر : ۶۸۸۳۰

بیمارستان‌های غزه مملو از زخمی‌ها


بصیرت:یکی از مسوولان بیمارستانی غزه، اوضاع این منطقه را پس از حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی اسف‌بار توصیف کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قربانیان ترور به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، دکتر "حسن خلف" مدیر بیمارستان شفای غزه گفت: وضعیت به وجود آمده بسیار اسفناک است. بیش از دویست و ده نفر در فاصله پانزده دقیقه از آغاز حملات روز گذشته به بیمارستان ما انتقال پیدا کردند. پس از این حمله، هرج و مرج بسیار زیادی در این بیمارستان به وجود آمد. در بیمارستان در میان زخمی‌ها و کشته‌ها راه می‌رفتیم. ما حداکثر تلاش خود را کردیم، اما ابعاد این فاجعه بسیار بیشتر از آن است که بتوانیم کاری انجام بدهیم.
 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات