صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۸۷ - ۱۳:۳۲  ، 
کد خبر : ۶۸۸۴۴

غزه؛ استوار در مقابل خیانت و جنایت*


بصیرت:حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به باریکه نوار غزه که به کشته شدن 270 نفر و مجروح شدن قریب هزار نفر از مردم بی‌گناه فلسطین شد در میان سکوت مرگبار مراکز مذهبی همچون الازهر مصر و رابطه العالم الاسلامی عربستان و در سایه همکاری سران خائن تروئیکای عربی (مصر، اردن، عربستان) با راهبرد‌های جنگی رژیم صهیونیستی و آمریکا همچنان ادامه دارد.
از رژیم درنده خوی اسراییل انتظاری جز جنایت و کشتار نیست،‌ چراغ سبز آمریکا و اروپا برای نسل کشی مسلمانان نیز چیز جدید و غیر منتظره‌ای نمی‌باشد، مسئله غیر منتظره سکوت علما و مفتی‌های جهان اسلام است. ابهام اینجاست که اینان چگونه در مسائل بسیار کوچک بین شیعه و سنی فریاد و وااسلاما سر می‌دهند و با سرازیر کردن سیل تهمت‌ها به سوی ایران حامی "حماس"سنی مذهب، جمهوری اسلامی را عامل بحران غزه معرفی می‌نمایند و این اقدام خود را دفاع از اسلام و مسلمانان نمایش می‌دهند، اما در مقابل کشتار اسلام خواهان سنی مذهب غزه سکوت اختیار کرده و مهر تأیید بر رفتار سیاسی حاکمان خائن عربی و جنایات صهیونیست‌ها می‌گذارند. این سکوت از دو حالت خارج نیست: یا به تعامل پشت پرده آن‌ها همانند آنچه مفتی‌‌الازهر با رئیس رژیم صهیونیستی در نشست ادیان به نمایش گذاشت بر‌می‌گردد و یا چنانکه مفتی‌‌الازهر مدعی شد از محاصره غزه و کشتار فلسطینیان بی خبرند که در هر دو صورت باید تأسف خورد که چنین کسانی خود را در ردیف مدافعان اسلام و مسلمانان، خود را قرار داده‌اند.
هم‌اکنون صهیونیست‌ها مشغول یکی از بزرگترین جنایات تاریخ سراسر خونین و چرکین خود هستند. اما تجربه حزب ا... لبنان نشان داد که سرانجام بحران و تحمل سختی‌ها ظفر و پیروزی خواهد بود و تروییکا‌ی عرب، رژیم صهیونیستی و رهبران به ظاهر مدافع جهان اسلام به اهداف خود که مهار انتفاضه، سرکوب مقاومت و سلب اراده و انگیزه مقاومت و به تأخیر انداختن فروپاشی ساختار سیاسی صهیونیست‌ها، نائل نخواهند شد.
 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات