صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۴:۱۵  ، 
کد خبر : ۶۹۳

لاری :دولت در سایه نداریم اما جلسه...


 

عبدالواحد موسوی لاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره فعالیت‌های بنیاد باران خاطرنشان کرد: جلسات این بنیاد که از هیات دولت خاتمی متشکل می شود به صورت منظم تشکیل می‌شود.
وزیر کشور دولت هشتم در خصوص دولت در سایه خاتمی نیز گفت: دولت در سایه ای وجود ندارد. جلساتی با حضور همکاران سابق برگزار می‌شود که طبیعی است در آن بحث های روز هم مطرح شود، ولی هنوز درباره تحلیل کارکرد دولت فعلی به جمع بندی نرسیده ایم. شاید دولت علاقه مند باشد کارنامه اش از سوی ملت ارزیابی شود، اما من چیزی تحت عنوان دولت در سایه نمی شناسم.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات