صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۸۷ - ۰۹:۳۹  ، 
کد خبر : ۶۹۵۷۳
دانشکده جنگ آمریکا:

جنگ با عراق اشتباه استراتژیک آمریکا بود


دانـشـکـده عـلـمــى جــنــگ ارتــش آمریکا در گزارشى دولت بوش را فاقد هدف در مبارزه تروریسم معرفى کرده و جنگ عراق را یک اشتباه استراتژیک عنوان کرد .
«جفرى رکورد » استاد دانشکـده جـنـگ هــوایـى در پـایـگــاه هــوایـى«مکسول » در «مونت گومـرى »که از تهیه کنندگان این گزارش بوده درباره آن اظهار داشت:
این تحقیق ها نشان مى دهـد اسـتـراتـژى رئیس جـمـهـور آمریکا بیشتر قول مى دهد تا عمل کند و ایـن امـر مـنـافـع دولت آمـریـکـا را بشدت تهدید مى کند . وى افزود :تحقیقات حاکـى از آن اسـت کـه عــراق در زمـان صـدام حسین هـرگز تهدیدى علیـه ایـالات متحـده نـبـود و جنگ بـا این کـشـور نـوعـى انـحـراف از رونـد مـبــارزه بـا تروریسم بود .

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات