صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۸۷ - ۰۰:۲۰  ، 
کد خبر : ۷۰۰۴۰

رژیم صهیونیستی از بمب خوشه‌ای استفاده می‌کند


بصیرت: بر اساس آخرین اخبار رژیم صهیونیستی در حمله به غزه از بمب‌های خوشه‌ای استفاده کرده است.
به گزارش بصیرت به نقل از خبرگزاری اسلامی اخلاص ترکیه، رژیم اسرائیل در حمله به مردم بی دفاع غزه از انواع بمب‌ها بخصوص بمب خوشه‌ای استفاده می‌کند.
در عکس‌هایی که خبرگزاری اخلاص و سی ان ان ترکی آنرا پخش کرده‌اند انفجار بمب‌های خوشه‌ای به وضوح دیده می‌شود.
گفتنی است استفاده از بمب‌های خوشه‌ای طبق قوانین بین‌المللی ممنوع است. درون هر بمب خوشه‌ای 202 عدد بمب وجود دارد که در حین انفجار بیش از 2 هزار ترکش از آن پخش می‌شود و در منطقه‌ای به وسعت 73 متر تاثیرگذار است.
بمب‌های خوشه‌ای به علت خطر عدم انفجار برخی از خوشه‌‌ها پس از برخورد با زمین مانند مین‌های مخفی می‌ماند و به این علت از 10 بمب خوشه‌ای یکی علی‌رغم برخورد با سطح زمین منفجر نمی‌شود و پس از مدت‌ها با کوچکترین برخورد منفجر می‌شود.

 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات