صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۸۶ - ۰۹:۰۹  ، 
کد خبر : ۷۰۰۵

پرچم ایران درپاکستان


جمعی از دانشجویان سازمان " امامیه" و " ائتلاف جعفریه " پاکستان در شهر کراچی مرکز ایالت سند در تظاهراتی با شعار " مرگ بر آمریکا " به شکل گسترده‌ای شرکت کردند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از کراچی، راهپیمایان با حرکت از مسیر تعیین شده " امام بارگاه خراسان " تا منطقه " تبت ینتر" بیش از سه کیلومتر را در صفوف فشرده‌ای با حضور زنان ، مردان و کودکان پیمودند.

تظاهرکنندگان پلاکارتهایی با شعارهای " ما حزب‌الله پاکستانیم"، " ما سربازان حسینیم " ، " آمریکا مرده باد " ، " تهدید آمریکا علیه ایران به همه جهان اسلام است " و" رییس جمهوری آمریکا و نخست وزیر اسراییل مرده باد" حمل می‌کردند.

تظاهرکنندگان در طول مسیر راهپیمایی با حمل پرجم‌های سازمان امامیه ، حزب الله ، ایران و پاکستان و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس سیاست‌های خصمانه غرب علیه کشورهای اسلامی را محکوم کردند.

"عباس کمیلی " از رهبران ائتلاف جعفریه پاکستان در تجمع تظاهرکنندگان گفت: در این ایام که هفته وحدت نام دارد باید همه مسلمانان برای مقابله با متجاوزان و استکبار متحد شوند.

وی افزود: بسیاری از کشورهای عربی از مواضع به حق ایران حمایت می‌کنند که باید همه کشورهای اسلامی با اتحاد خود از حیثیت اسلام واقعی دفاع نمایند.

این فعال سیاسی و مذهبی با انتقاد از عدم توانایی مسوولان در برقراری امنیت و کشته شدن عده‌ای از شیعیان در منطقه " کرم اجنسی" و" پاراچنار" در شمال پاکستان به دست عده‌ای تروریست افراطی مذهبی گفت: این عدم موفقیت مجلس متحده عمل برای حفاظت از جان شیعیان است.

 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات