صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۸۷ - ۱۰:۳۱  ، 
کد خبر : ۷۰۳۳۰

هکرهاى ایرانى سایت موساد را مختل کردند


بصیرت: هکرهاى ایرانى موفق شدند که براى چند ساعت کار پایگاه اینترنتى اداره جاسوسى اسراییل موساد را مختل سازند. به گزارش ریا نووستى گروهى از هکرهاى ایرانى که خود را آشیانه نامیده اند بدین ترتیب مراتب اعتراض خود را علیه عملیات نظامى اسراییل در نوار غزه و همبستگى خود را با جنبش مقاومت فلسطین اعلام داشتند. گزارش شده که در اثر این اقدام سایت موساد بیش از دو ساعت قطع شده بود.
 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات