صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۸۷ - ۰۸:۰۱  ، 
کد خبر : ۷۰۸۹۴

خاخام یهودی: اسرائیل باید از میان برود


بصیرت:خاخام آرون از مؤسسه «ناتوری کارتا» انگلیس تأکید کرد: اسرائیل باید از میان برود.
به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، خاخام آرون در گفتگوی زنده با این شبکه از لندن، درباره حملات اسرائیل به غزه گفت: «صهیونیسم» و «یهودیت» دو مسأله جدا از هم هستند.وی افزود: یهودیت ارتدوکس با تأسیس اسرائیل مخالف است.آرون ادامه داد: دولت انگلیس باید درک کند که تأسیس اسرائیل اشتباه بوده است
 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات