صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۸۷ - ۱۰:۵۱  ، 
کد خبر : ۷۱۱۲۳

یک نماینده یهودیان انگلیس: اسرائیل «نازی قرن جدید» است


بصیرت: یک عضو ارشد نمایندگان یهودیان انگلیس در پارلمان این کشور ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل در نوار غزه، این رژیم را «نازیسم قرن جدید» خطاب کرد.
به گزارش بصیرت به نقل از برنا، یک عضو ارشد نمایندگان یهودیان انگلیس در پارلمان این کشور با محکوم کردن جنایات اسرائیل در نوار غزه، این رژیم را «نازیسم قرن جدید» خطاب کرد.«جرالد کافمن»، عضو حزب کارگر یهودیان انگلیس که ارتباط نزدیکی با حزب وابسته به «گوردون براون»، نخست وزیر دارد، به دولتهای جهان گفت: حماس در یک انتخابات دموکراتیک توسط مردم انتخاب شده است و هیچ دولتی حق ندارد دولت فلسطین را یک سازمان تروریستی خطاب کند.وی در پایان سخنانش، از دولت انگلیس خواست، مواضع صریح خود را در قبال حملات رژیم صهونیستی در نوار غزه اعلام کند.
 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات