صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۸۷ - ۰۸:۵۸  ، 
کد خبر : ۷۱۲۱۴

خبرنگاران امریکایی لیونی را تروریست خواندند


بصیرت: پس از امضای توافقنامه ضدقاچاق میان رایس و لیونی وزرای امور خارجه امریکا و رژیم صهیونیستی، لیونی در کلوپ خبرنگاری واشنگتن حاضر شد اما شمار زیادی از خبرنگاران وی را به علت جنایاتی که در غزه انجام داده است، تروریست خطاب کردند.
به گزارش رجانیوز، لیونی پس از ورود به کلوپ خبرنگاران واشنگتن از سوی خبرنگاران مورد اعتراض قرار گرفت و خبرنگاران وی را تروریست خوانده و رژیم صهیونیستی را به علت جلوگیری از ورود خبرنگاران به منطقه غزه مورد انتقاد شدید قرار دادند.
یکی دیگر از خبر نگاران با قرائت بخشی از مفاد متن سازمان حقوق بشر، از حملات رژیم صهیونیستی به غزه انتقاد کرد و رژیم صهیونیستی را به عنوان قاتل شهروندان بی گناه غزه مذمت کرد.
یکی دیگر از خبرنگاران نیز سفر لیونی به امریکا را نوعی تبلیغ برای انتخابات پیش روی اسرائیل خواند.
 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات