
بصیرت: پیروزی خون بر شمشیر بهترین جملهای است که میتوان برای نتیجه تجاوز ددمنشانه رژیم صهیونیستی به سرزمین مقاوم غزه به کار برد. سرانجام پس از 22 روز مقاومت جانانه مردم غزه در برابر فجیعترین جنایات جنگی، رژیم صهیونیستی با اعلام آتشبس بصورت یکجانبه، شکست را پذیرفت و در برابر ملت مقاوم فلسطین تسلیم شد. هر چند ایهود اولمرت قبل از اعلام خبر آتشبس سعی کرد رژیم صهیونیستی را پیروز نبرد 22 روزه غزه اعلام دارد و اینطور وانمود کند که اسرائیل در این جنگ به تمامی اهداف و خواستههایش رسیده، لکن واقعیت چیز دیگری است. خانم لیونی به عنوان وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی قبل از آغاز تجاوز با صراحت اعلام کرد که حضور حماس در غزه مشکلاتی را برای اسرائیل بوجود آورده و ما مصمم هستیم غزه از کنترل حماس خارج شود و خط مقاومت پایان یابد و نیروهای فتح و هواداران سازش کنترل غزه را به دست بگیرند. صهیونیستها بر این باور بودند که جریان حماس را به عنوان یک گروه تروریستی ظرف حداکثر 10 روز از پای درخواهند آورد و شهر غزه را تحویل نیروهای حکومت خودگردان و محمود عباس میدهند. لکن همان روزهای اول جنگ ثابت کرد که حماس یعنی غزه و غزه یعنی حماس و غزه یعنی یک سنگر مقاوم و دژ تسخیر ناپذیر که تمام جمعیت 5/1 میلیون نفری آن به اعضای حماس تبدیل شده و از جریان مقاومت دفاع میکنند.
ارتش رژیم صهیونیستی آنچنان در گل فرورفت که چارهای جز اعلام آتشبس برای نجات او تصور نمیرفت. ملت غزه در این جنگ نابرابر پیروز شد و شکست سنگین دیگری در طراز شکست جنگ 33 روزه بر هیمنهی بر باد رفته ارتش رژیم صهیونیستی و کابینه اولمرت وارد ساخت. این پیروزی که پیروزی اسلام بر کفر است بر تمامی آزادی خواهان و عدالت پیشگان و سنگرنشینان جبهه حق مبارک باد.