بصیرت: همایش "غزه و رسانه" با عنوان فرعی "غزه؛ فریادی که ما را می خواند" صبح امروز در مرکز همایشهای بینالمللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.
به گزارش بصیرت به نقل از مهر، همایش"غزه و رسانه" با عنوان فرعی"غزه؛ فریادی که ما را می خواند" با همکاری چهار نهاد اتحادیه رسانههای جهان اسلام، مجمع جهانی صلح اسلامی،معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد وسازمان صدا وسیما صبح امروز درمرکز همایشهای این سازمان برگزار شد.
در این همایش بینالمللی علاوه بر مدیران مسئول مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی و چند رسانه خارجی، چهرههای دیپلماتیکی از کشورهایی مانند ونزوئلا، لبنان، سوریه و فلسطین و اندیشمندانی از کشورهای اسلامی حضور داشتند.