صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۸۶ - ۱۰:۲۴  ، 
کد خبر : ۷۱۶۰

خوددارى سفیر ترکیه از پذیرش خانواده عسگرى


سفیر ترکیه در تهران از پذیرش خانواده علیرضا عسگرى و پاسخگویى به آنان درباره سرنوشت وى خوددارى کرده است. برادر علیرضا عسگرى اظهار داشته: ۱۲۶ روز است که وى گم شده و ۴۴ روز است که موضوع را به اطلاع سفارت ترکیه رسانده ایم، اما هیچ همکارى با ما نشده است. حمید عسگرى افزوده: دیروز ( چهارشنبه) سفیر ترکیه از دیدار با ما سر باز زد و تنها همسر برادرم توانست به داخل سفارت راه پیدا کند، اما سفیر با وى نیز دیدار نکرد. علیرضا عسگرى نیمه بهمن ماه گذشته در جریان سفر به شهر استانبول ناپدید شد و از آن زمان تاکنون اثرى از وى به دست نیامده است.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات