خبرنگار دیگری سووال کرد: با توجه به اینکه تحت فشارهای بینالمللی هنوز نیروگاه اتمی بوشهر تکمیل نشده است، آیا شرکتهای خارجی در این مناقصه بینالمللی حضور خواهند داشت؟
معاون سازمان انرژی اتمی در پاسخ گفت: در ارتباطهای غیررسمی با ما ابراز تمایلهای جدی مشاهده شد که ما نیز اقدام به اعلام مناقصه کردیم اما اینکه برخورد رسمی شرکتها چه خواهد بود باید تا پایان فرصت مناقصه صبر کرد.