صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۸۶ - ۱۱:۴۰  ، 
کد خبر : ۷۲۹۸

قطع تله کنفرانس دیپلمات امریکایى در کویت


موضوع پرونده هسته اى ایران، باعث قطع تله کنفرانس معاون «کاندولیزا رایس» وزیر امور خارجه امریکا با روزنامه نگاران کویتى شد. به گزارش روزنامه کویتى «الوطن»، «جیمز جفرى» که در یک تله کنفرانس با روزنامه نگاران کویتى در سفارت امریکا در این کشور گفت و گو مى کرد، در پاسخ به پرسش هاى متعدد خبرنگاران درباره سیاست واشنگتن در قبال تهران، گفت: گزینه مسالمت آمیز در این بحران براى ما بر هر گزینه دیگرى ترجیح دارد اما اگر تلاش هاى مسالمت آمیز ما شکست بخورد و با عناد ایران روبه رو شویم به کارگیرى زور هم مطرح خواهد بود. وى که با واکنش تند خبرنگاران کویتى و اعتراض آنها به در پیش گرفتن راهکارهاى صلح جویانه از سوى امریکا در قبال ایران مواجه شده بود، گفت: گویا من دارم به پرسش هاى یک عده بعثى مقیم لندن و لبنان جواب مى دهم و نه به روزنامه نگاران کویتى که کشورشان هم پیمان قدرتمند ما در منطقه به شمار مى آید. نکند شما رسش هایتان را از شبکه الجزیره دریافت کرده اید؟

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات