بصیرت: ارتش صهیونیستی که با گذشت سه سال هنوز نتوانسته گلعاد شالیط، نظامی تحت اسارت مبارزان فلسطینی را آزاد کند در طول جنگ اخیر غزه به سربازان خود دستور داده بود که خود را منفجر کنند اما به هیچ قیمتی اسیر نشوند.
به گزارش بصیرت به نقل از فارس، کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی روز یکشنبه فاش کرد: در جنگ غزه به نظامیان این رژیم دستور داده شده بود که به هر قیمتی که شده نباید به اسارت گرفته شوند حتی اگر جانشان در خطر باشد.
این شبکه تلویزیونی در این میان تصاویری ضبط شده را نشان داد که یکی از افسران یگان ویژه «گولانی» در حال ابلاغ این دستور است: خود و مبارزان فلسطینی که قصد ربودن شما را دارند با بمب دستی منفجر کنید اما به اسارت گروههای فلسطینی در نیائید.