صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۸:۴۱  ، 
کد خبر : ۷۸۱۷۰

هولوکاست دروغ بزرگ (بخش یازدهم)


پرسش: یهودیان چگونه ادعا می کنند که آلمان ها قربانی ها را در حمام های گاز کشنده خفه می کردند و سپس اجساد آنها را می سوزاندند، در حالیکه که در چند اردوگاه چندین کوره آدم سوزی یافت شده، ولی حتی یک حمام گاز خفه کننده شناسایی نگردیده است. چه سند و مدرکی برای اثبات این مدعا ارائه می شود؟
پاسخ: آلمان ها پیش از آنکه در جنگ شکست بخورند و کوتاه زمانی پیش از آنکه سربازان متفقین به اردوگاه ها برسند کوشیدند شواهد و آثار جنایات خود را از بین ببرند. که یکی از مهم ترین این آثار حمام های گاز خفه کننده بود.
نازی ها تا پیش از احداث حمام های گاز کشنده، قربانیان را در اتاقک های کامیون های مرسدس بنز خفه می کردند.
با این همه، اسناد و شواهدی در مورد این اماکن وجود دارد و هر اندازه علم پیشرفت می کند و شیوه گردآوری اطلاعات تکمیل تر می شود، شواهد بیشتری به دست می آید. از باقیمانده حمام گاز در اردوگاه مرگ «زاکسن هاوزن» عکس هایی در دست هست. همچنین نقشه های شرکتی که حمام های گاز در آشوویتس را ساخت وجود دارد و حتی دستورالعمل معمار ساختمان خطاب به کارگران وجود دارد که در آن قید شده باید کف حمام ها و سقف آنها از بتون ساخته شود. حتی فهرستی از شرکت ها و کارخانه هایی وجود دارد که مسئول احداث این حمام های گاز و کوره های آدم سوزی بوده اند.
در برخی اردوگاه های مرگ، پیش از آنکه حمام گاز ساخته شود (که با گاز سیکلون- ب افراد را سبعانه خفه می کرد) کامیونهایی وجود داشت که اسیران نگون بخت را داخل اتاق های بزرگ و در بسته آن می کردند که لوله گاز کامیون به داخل اتاقک وصل شده بود و کامیون به حرکت در می آمد و با پیمودن چندین کیلومتر مسافت، آنقدر گاز تولید می شد که افراد داخل اتاقک را با زجر و رنج جهنمی خفه می کرد و آنگاه کامیون باز می گشت تا اجساد را برای سوزاندن به کوره ها منتقل کند.
رودولف هس فرمانده اردوگاه مرگ آشوویتس در جلسات محاکمه خود به وجود حمام های گاز کشنده اعتراف کرد و گفت: افراد در اثر گاز به سرعت می مردند، ولی شاهدانی که در دادگاه نورنبرگ سخن گفتند فاش ساختند که روند خفه شدن قربانیان دقایق طولانی ادامه داشت و آنان رنج بسیار می بردند.
یک واقعیت انکارناپذیر (که اسناد کافی برای اثبات آن وجود دارد) آن است که گاز سیکلون- ب توسط کمپانی دگش (که کارخانجات مواد شیمیایی داشت) تولید می شد و به اردوهای مرگ ارسال می گردید.
پاسخ ما به آنها: در شماره گذشته گفته شد که محققان حقیقت یاب، وجود هر نوع اتاق های گاز که بطور سیستماتیک برای یهودکشی در اردوگاه ها ایجاد شده باشد، منکر شده اند. در خصوص ادعای فوق محققان، هم در نوع گاز سمی و هم اتاق های گاز و همچنین شهادت شاهدان این مورد را به صورت علمی مورد بررسی قرار داده تردیدهای جدی و ابطال کننده ای ایجاد کرده اند.
1) اکثر مدعیان هولوکاست مایل هستند برای روش قتل عام به آخرین مورد (گاز مونوکسید کربن تولید شده موتورها) اشاره کنند چرا که روش های دیگر اساسا آنقدر مضحک و بدون دلیل است که امکان دفاع از آنها غیرممکن می شود. فریدرش برگ (Friedrich P.Berg) در این باب تحقیقی انجام داد که نتایج آن برای همه اصحاب هولوکاست تلخ و ناامید کننده بود. طبق تحقیقات علمی او برای اینکه یک انسان بر اثر گاز Co جان بدهد باید در هوای دارای 4/0 درصد، این گاز را استنشاق کند. در این حالت کمتر از یک ساعت طول می کشد تا قربانی جان دهد با توجه به اینکه دو موتور گازوئیلی بدین منظور در نظر گرفته شده اند هریک به تنهایی باید حداقل 8/0 درصد گاز تولید کند. آزمایش وی نشان می دهد که این کار 5/1 ساعت برای هر موتور طول می کشد حال آنکه شاهدان حدود 15 تا 20 دقیقه را برای قتل عامل ذکر می کردند. نکته جالب اینجاست که موتور گازوئیلی اگر 5/1 ساعت مدام گاز بدهد، به زودی خراب می شود و از کار می افتد با توجه به ادعای استفاده از موتور تانک، «برگ» با استفاده از خوک ها و قوی ترین تانک آن زمان دنیا (که روسی بود) امکان مسمومیت با گاز Co و ایجاد خلأ نسبی با مکش هوا را مجددا بررسی کرد و نشان داد که کشتن حیوانات از این طریق حداقل 3 ساعت به طول می انجامد.
2) کار لوماتونیو محقق ایتالیایی و از جمله متخصصان صاحب اثر در زمینه هولوکاست بررسی تاریخی- تکنیکی حفره‌ای سقف سردخانه اول کوره های شماره در اردوگاه «بیرکناو» برای واردساختن «زیکلونB» داشته و وجود هر نوع حفره‌ای را رد می‌کند. از نظر وی برای اینکه کارکرد اتاق گاز برای خفه کردن و کشتار جمعی را داشته باشد نیازمند وجود حفره‌هایی مناسب برای ورود گاز زیکلونB است. در حالیکه هیچ سند یا شواهد فیزیکی آنها را تایید نمی کند بنابراین نتیجه می‌گیرد که «حفره ای وجود ندارد، پس هیچ اتاق گاز نابودسازی و کشتار جمعی در کوره شماره2 وجود نداشته است، بنابراین در اردوگاه آشوویتس هیچ اتاق گازی برای نابودسازی وجود نداشته است پس حفره ای نیست، پس اتاق گازی وجود نداشته است.»
علاوه بر این آنچه به اتاق های گاز در کوره های 1 تا 5 مشهور شده اند همه حمام های معمول هستند که در گزارش WRB (کمیته مربوط به آوارگان جنگی) که در ژانویه 1942 به دستور روزولت تشکیل شده بود ذکر شده بودند و در اردوگاه داخائو عینا وجود دارند.
3) شهادت شاهدان در مورد ساختار کوره ها و اتاق های گاز ادعایی، آنقدر با همدیگر است که بیشتر مسئله مربوط به اتاق های گاز را از نظر ما حل می کند. اختلاف در مورد اندازه اتاق های گاز، اندازه و تعداد سوراخ های ویژه ورود گاز، شکل ساختمان و نحوه مسموم سازی ها آنقدر با یکدیگر متضاد است که در نهایت هیچ کدام را نمی توان قابل قبول دانست. برهمین اساس در سال 1960، مارتین بروسزات، تاریخنگار برجسته آلمانی هولوکاست، صراحتا اعلام کرد که هرگز کشتار از طریق گاز در اردوگاه های تجمعی واقع در خاک آلمان روی نداده است.
4) گاز سیکلون-ب که ادعاهای اصلی «هس» بر آن متمرکز است تا پیش از جنگ همواره به عنوان یک حشره کش تولید می شد. این گاز زیر نظر شرکت (DEGESCH) آلمان ساخته می شد و برای ضدعفونی کردن، در اختیار همه اردوگاه ها و ارتش و نیروهای نظامی قرار می گرفت. توجه داریم که بر اثر همه گیر شدن بیماری تیفوس در اردوگاه آشوویتس که منجر به توقف نیروی کار شده بود، بدیهی بود که در آشوویتس هم مثل مناطق همجوار از این گاز برای ضدعفونی کردن محیط استفاده شود. مشابه این گاز را همزمان، آمریکایی ها تهیه کرده بودند و در اردوگاه های خود استفاده می کردند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات