صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۹:۴۹  ، 
کد خبر : ۷۹۳۵۸

موریتانی سفیر اسرائیل را اخراج کرد


بصیرت: موریتانی به سفیر رژیم صهیونیستی دستور داد ظرف 48 ساعت این کشور آفریقایی را ترک کند.
به گزارش بصیرت به نقل از خبرگزاری مهر، این تصمیم پس از آن اتخاذ می‌شود که در ماه گذشته موریتانی سفارت خود در تل آویو را تعطیل کرده بود.
محمد ولد عبدالعزیز رئیس شورای نظامی حاکم در موریتانی در کنفرانسی مطبوعاتی در نواکشوت پایتخت این کشور اعلام کرد: کشورش دیگر رابطه‌ای با اسرائیل ندارد.
وی درادامه افزود: شورایی که وی از زمان به قدرت رسیدنش ریاست آن را برعهده دارد با اسرائیل تعامل ندارد و این تا جایی است که نواکشوت روابط خود با تل آویو را به حالت تعلیق در می‌آورد.
چندی قبل بعد از اعلام توقف روابط نواکشوت با تل آویو در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، مردم این کشور با استقبال از تصمیم دولتمردان خود خواستار تکمیل این اقدام یعنی قطع کامل روابط مذکور شده بودند.
 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات