صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۶ - ۱۰:۲۸  ، 
کد خبر : ۷۹۸۶

یک تریلیارد تومان به بیت‌المال بازگشت


 دادستان عمومی و انقلاب تهران از بازگردانده شدن اراضی دولتی به بیت‌المال به مبلغ یک تریلیارد و 250 میلیارد و 218 میلیون و 630 هزار تومان در سیزده ماهه گذشته خبر داد .

سعید مرتضوی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی گفت: در 13 ماهه گذشته در مجموع 30 میلیون و 966 هزار و 498 متر مربع از اراضی دولتی درتهران که تصرف شده بود, از دست سوء استفاده کنندگان رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: فقط در فروردین امسال 116 هزار و 149 مترمربع از اراضی دولتی به ارزش 5 میلیارد و 218 میلیون و 630 هزار تومان به همت شعبه اول و پنجم دادسرای ویژه رسیدگی به پرونده های شورای حفظ حقوق بیت المال رفع تصرف و تحویل نهادهای دولتی شد .

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات