صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۶ - ۱۰:۱۳  ، 
کد خبر : ۸۱۶۹

پرداخت همه مطالبات فرهنگیان


 معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: همه دیون و مطالبات فرهنگیان پرداخت شد. مسلم میرزاپور در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبرافزود: با جذب 4 هزار میلیارد ریال از محل صندوق ذخیره‌ارزی‌,همه مطالبات گذشته فرهنگیان پرداخت شد.

وی افزود با این اعتبار بخش زیادی از اماکن آموزشی فرسوده کشور نیز بازسازی خواهد شد. وی گفت :لایحه‌ای نیز درباره بازنشستگی داوطلبانه فرهنگیان با 25 سال خدمت و دریافت 30 روز حقوق تنظیم شده است .

معاون پارلمانی آموزش و پرورش گفت: امسال 50 هزار فرهنگی درسراسر کشور بازنشسته می شوند و نصف این عده به استخدام آموزش و پرورش در خواهند امد .

 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات