صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۸:۱۵  ، 
کد خبر : ۸۵۸۰۶
مشکل جدید رژیم صهیونیستی

کسی به ارتش نمی‌پیوندد


روزنامه صهیونیستی معاریو خبر داد: رژیم صهیونیستی پس از مخدوش شدن وجهه اش در جنگ 33 روزه با حزب الله با معضل کمبود متقاضی پیوستن به ارتش مواجه شده است.
این روزنامه افزود: بی میلی و علاقه نداشتن برای پیوستن به واحد رزمی ارتش، در حال تأثیر گذاشتن بر واحدهای غیررزمی است ضمن این که تعداد فارغ التحصیلان داوطلب پیوستن به واحدهای غیررزمی در سال های اخیر بشدت کاهش یافته است.
همچنین ارتش اسرائیل اعلام کرد: در سال جاری میلادی بیش از یک چهارم از جوانان اسرائیلی از رفتن به سربازی طفره رفتند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات