بصیرت: محمد سعیدی، معاون برنامه ریزی و بین الملل سازمان انرژی اتمی، احمد فیاض بخش، معاون نیروگاههای این سازمان و علی اصغر سلطانیه، سفیر و نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی به چین سفر می کنند.
به گزارش بصیرت به نقل از ایرنا، این مقامات برای شرکت در کنفرانس بین المللی انرژی هسته ای در قرن بیست و یکم که قرار است هفته جاری در پکن برگزار شود، به چین می روند.
این اجلاس روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری و با حضور صدها نفر از کارشناسان کشورها در پکن برگزار می شود.
قرار است، همزمان با برگزاری این کنفرانس، نمایشگاهی از صنعت برق هسته ای نیز برپا شود.